Who Will Comfort Me – Melody Gardot


8 comments
  1. Very nice. Female vocal serime katki oldu. Tesekkurlerden bir demet..

  2. Zeynep Bilgi said:

    mükemmel… müzik harika, blog da öyle🙂
    Soundcloud’u sayenizde keşfettim. Ancak henüz paylaşımı nasıl yapabileceğimi bilmiyorum, anlamaya çalışıyorum. Belki yardımcı olabilirsiniz… Şimdiden teşekkür ederim.

    • Tesekkurler, hos geldiniz.
      Sorunuz olursa yardim ederim tabi.

        • Gayet güzel becermissiniz, hatta yeni html5 playeri kullanmissiniz, flas acamayanlar icin daha uygun, ufak tefek uyumsuzluklari ciksa da gelistiriyorlar. Soundcloud’un mantigi ve yasal paylasimin geregi o detaylarin olmasi gerekli, ilaveten kaynak vs belirtmenize de gerek yok, butun detaylar orada. Ben sanatci, yapimci, plak sirketi disindaki yuklemeleri kullanmamaya dikkat ediyorum, ama orada da yasal olmayan yuklemeler var tabi.

          • Zeynep Bilgi said:

            Harika… Sanatçı, yapımcı, plak şirketi dışındakiler yasal olmayan yüklemeler ve paylaşımlar ise ben de kullanmamalıyım sanırım… Biraz daha keşfetmeliyim soundcloud’u.. Tekrar teşekkürler :))

  3. hkkksc said:

    Moskova`da, gecenin bu saatinde, yorgun ve yanlizken cok iyi geldi, Mukemmel…

Leave a Reply

