Sezar’a Niyet, Murat’a Kısmet!


– Alo
– Abi, uyandın mı?
– E haliyle,
– Sana 3 kelime söylüyorum, anlıyorsun! Sezar, İstanbul, şimdi…
– Dalga geçme, daha ağustos ayını bitiriyoruz.
– Gerçek ve burada, geliyor musun?
– Dur kendime geleyim, ama dolduruşa gelme, olmaz öyle şey.

Geçen gün, güne böyle başladım, biraz söylendim, olmayacak duaya amin dedim, en kötü ihtimal bacakların açılır dedim. Sonuç; bir sepet Amanita Caesarea, Sezar Mantarı, açık ara favori mantarımız, hemen hemen iki ay öncesinden sürpriz niyetine…

Leave a Reply

